Jak wysyłamy towar?
Ponieważ zależy nam na zadowoleniu naszych klientów, staramy się realizować zamówienia w jak najkrótszym terminie.
Realizacja zamówień we współpracy z renomowanymi firmami spedycyjnymi i transportowymi to gwarancja jakości usług oraz konkurencyjnych cen. Oferujemy darmowy transport na terenie całej Polski! Jedynie w przypadku zamówień za pobraniem doliczane jest do nich 20 zł opłaty pobraniowej.
Towar dowozimy na terenie całej Polski, pod wskazany adres.
Oferowany przez nas Supergroszek pakowany jest w estetyczne i mocne 20kg foliowe torby perforowane. Worki te układamy na zabezpieczonych folią paletach, co zapewnia estetykę i stabilność dostarczanych palet.
Poznaj szczegóły dostawy:
– waga palety 1000 kg + opakowanie
– paleta zawiera 50 worków po 20 kg
– wymiary palety: 120×100
– towar w całości zabezpieczony folią stretch, może być przechowywany na zewnątrz
– możliwość zapłaty u kuriera gotówką
– rozładunek przy użyciu wózka paletowego oraz windy samowyładowczej
– darmowa przesyłka kurierska przy płatności z góry, przesyłka kurierska za pobraniem: 20 zł
W przypadku dostawy realizowanej transportem firmowym możliwe jest zwrócenie pustej palety.
Każda zwrócona paleta to 20 zł rabatu na kolejne zakupy w naszym sklepie!
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@supergroszek.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Słowackiego 95, 32-400 Myślenice, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
– dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
– dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
– w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
– o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na nasz adres e-mail: sklep@supergroszek.pl lub drogą pocztową na adres: ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Słowackiego 95, 32-400 Myślenice.
W związku z wadą możesz żądać:
– wymiany rzeczy na wolną od wad,
– usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
– obniżeniu ceny,
– odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.